dimecres, 29 de febrer del 2012

Casament dels avis

La fotografia que penjo avui correspon al casament dels meus avis paterns : Patrici Armengol Piera i Rosa Llobet Grañé, celebrat el dia 4 de juny de 1940 a Barcelona.

En aquesta imatge podem veure asseguts en la primera fila (d'esquerra a dreta) a : Albert Llobet Farré (oncle de la meva àvia), Antònia Grañé Munné (mare de l'àvia), el meu avi i la meva àvia, Anna Piera Almenara (mare del meu avi), Angela Ribas Almasqué i Ramon Llobet Farré (oncles de l'àvia).

En la segona fila drets (d'esquerra a dreta) : Hi ha un home, un nen, una dona i un home que no sabem qui són, després darrera els nuvi hi ha en Joan Llobet Grañé (germà de la núvia), després dos homes més que tampoc coneixem i després Angelina Garriga Piera i Antoni Batlle Piera (cosins de l'avi), Carme Munné Basté (germana de l'àvia de la núvia) i una altra dona.

En la  tercera fila drets (d'esquerra a dreta) : Teresa Piera i Pañella (cosina de l'avi), Marcel Vilà Capdevila (marit de Teresa Fort i Piera), Maria Dinarés Comellas (muller de Vicenç Piera i Pañella), Paquita Garriga i Piera (cosina de l'avi), Francesca i Anna Armengol i Piera (germanes de l'avi), una dona que no sabem com es diu, Teresa Fort i Piera i Montserrat Armengol i Torné (cosines de l'avi), Àngela Torné i Salvador (tia de l'avi), una dona que no sabem el nom i Rosa Salvatella Munné (tia de l'àvia), darrera seu hi ha un home Pau Armengol Font (oncle de l'avi i marit d'Àngela Torné).

En l'última fila només coneixem la segona dona : Carme Llobet Ribas (filla de Ramon Llobet i Angela Ribas, cosina de l'àvia).

6 comentaris:

  1. Ostres que fort el tiet de la meva mare era l‘Antoni Batlle Piera

    ResponElimina
  2. A la dreta de la Teresa Piera i Pañella és el seu home, en Joan Vila.

    ResponElimina
  3. Una pregunta.. .El Albert Llobet Farré era de Lleida? o almenys vivia i estava casat a Lleida?

    ResponElimina
  4. Bon dia,
    L'Albert Llobet Farré era de Barcelona, però quan es va casar amb la seva muller, Teresa Giné Bonet, van anar a viure a Lleida fins a la mort d'ella, el 1960.
    L'Albert era el germà del meu besavi, Joan Llobet i Farré. Si voleu saber més coses podeu escriure'm a l'adreça: elspiera@gmail.com.

    Salutacions

    ResponElimina